پروازبه سوی خدا

پروازبه سوی خدا
عارفانه
نويسندگان

 خداوندا 

مرا واسطه عشق خود میان آدمیان کن 
تا آنجا که نفرت است عشق را ارزانی کنم 
آنجا که تقصیر وگناه است ببخشایم 
آنجا که تفرقه وجدایی است پیوند بزنم 
آنجا که خطاست راستی را هدیه کنم 
آنجا که شک است ایمان بدهم 
آنجا که نومید است امید شوم 
آنجا که ظلمت است چراغی برافروزم 
آنجا که غم است شادی به پا کنم



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت21:41---29 شهريور 1391
خیلی قشنگ بود ممنون
پاسخ:ممون تینا جووووووووووون


علی
ساعت0:27---24 شهريور 1391
سلام وبلاگ بسیار قشنگی داری خیلی خوبه
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی


lev
ساعت23:46---23 شهريور 1391
salaaam .. mamanoon ke behem sar zadioo nazar dadii

bloge shoma haaam khooshelooo aliee
piroooz bashi


تینا
ساعت18:24---23 شهريور 1391
خیلی قشنگ بود ممنون

یوسف
ساعت0:29---23 شهريور 1391
سلام/خسته نباشی وبلاگت بسیارعالیست واستفاده کردم ممنون که به وبلاگ من اومدی من لینکت کردم شماهم لینک فرمایید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ نگار ]
درباره وبلاگ

وقتی چترت خداست بزارباران سرنوشت هرچی میخواهدببارد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 36826
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


بک لینک فا